Thursday, May 12, 2016

ASMA BOLEH DIRAWAT DENGAN OMEGA GUARD SHAKLEE


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Penyakit asma juga dipanggil lelah.  Ia boleh menyebabkan kesukaran untuk bernafas kerana berlakunya keradangan dan spasma pada selaput dinding laluan udara yang menyebabkan bronkiol di dalam paru-paru menjadi sempit.  Pernafasan akan berbunyi dan berlaku kesukaran untuk bernafas.  Akibat paling teruk adalah pesakit boleh pengsan.

Punca penyakit asma juga adakalanya berpunca daripada keturunan, udara kotor seperti asap rokok, kereta dan debu.  Ada juga pesakit asma yang mengalami alahan terhadap sesetengah ubat atau makanan serta cuaca yang tidak menentu.

Isteri saya juga penghidap asma.  Sekiranya asma menyerang, penyelesaian yang ada hanyalah menyedut ubat melalui inhaler ataupun dibawa ke hospital untuk diberikan ubat untuk disedut bagi mengembangkan saluran udara.  Selepas menyedut ubat tersebut, degupan jantung isteri akan menjadi sangat laju dan isteri akan rasa sangat letih.  Itu adalah kesan selepas mengambil ubat yang disedut itu.

Tetapi, sekarang saya dapat tahu bahawa penyakit asma ini boleh dirawat dengan pengambilan Omega Guard Shaklee.  Isteri telah mengamalkan pengambilan Omega Guard Shaklee ini dan Alhamdulillah serangan asma sangat kurang.

Anak saya pun saya amalkan pengambilan 1 biji kapsul Omega Guard Shaklee setiap hari.  Omega Guard ini dapat membantu perkembangan minda kanak-kanak dan anak saya mudah untuk menerima apa yang diajar kepadanya.

Selain daripada asma dan minda kanak-kanak, terdapat juga kelebihan Omega Guard iaitu seperti dalam gambar di bawah ini.



Ini testimoni semua pelanggan yang telah mencuba Omega Guard Shaklee.  Memang terbaik.







Kalau berminat, contact je kami untuk dapatkan harga terbaik.  Pasti anda takkan menyesal. 



No comments: